Suunnittelimme ja toteutimme uudelle kauppakeskus Saarelle käyttäjä- ja päätelaiteystävälliseen verkkopalvelun.
Sosiaalinen media
Uudelle kauppakeskukselle perustettiin sosiaalisen median kanavat mielenkiintoisten uutisten, ajankohtaisten tapahtumien ja kaupallisten viestien jakamiseen.
Avajaisjulkaisu
Ei enempää eikä vähempää, kuin suuren avajaisjuhlan tuntua! Kotitalouksiin ja alueella jaettava avajaisjulkaisu ilosanoman viestin viejänä – elämyksiä, yllätyksiä, ohjelmaa, esiintyjiä ja huikeita avajaistarjouksia kaikissa liikkeissä – ihan huippua!
Avajaismarkkinointi
Näkyvyyttä aluemedian sivuilla, jotta saatiin varmasti kaikille tieto uudesta kauppakeskus Saaresta ja sen avajaisista.
Avajaismarkkinointi
Näkyvyyttä ulkona ja sisällä, liikennevälineissä ja sillankaiteissa – jotta ilosanoma Laajasalossa ja sen ympäristössä tavoittaisi kaiken kansan: LÄHELLE ON LYHYT MATKA 22.11. LÄHTIEN
Avajaistapahtuma
Avajaisiltaan kuuluu itseoikeutetusti ilotulitus. Siis ILOTULITUS.
Avajaistapahtuma
Kivaa ihan kaikille! Ilmapalloja, avajaiskakkukahvit, taikuri, hattaroita, esiintyjiä, suomi-soulin klassikoita ja niiden armoitettu tulkitsija, yllätyslahjoja, leikkitatskoja, keppareita…ja vaikka mitä!
Uutiskirje
Mielenkiintoiset uutiset suoraan sähköpostiin mutkattoman uutiskirjekonseptin välityksellä.
Kauppakeskus Saari, video
Uuden kauppakeskusbrändin lanseeraus ja avajaismarkkinointi